Torsdag - Skidor samt filmer =)

Dagen idag var rätt lugn. Gick från praktiken vid lunch med älsklingen till stan... Kollade på skidor (slalom) och lade undan ett par för att komma tillbaka senare med Robins pappa som hjälp. Sen gick vi och fikade och jag belv bjuden idag igen av min underbara älskling <3 Finns ingen underbarare än han <3<3<3
När vi hade fikat gick vi till hemmakväll och kollade, fick med mig 3 filmer kväll och det gick enbart på 57 kr =)

Sen blev det tv en stund innan jag åt lite mat och sen åkte vi med Robins pappa till stan och handlade skidor samt hämtade upp Robinssyster på jobbet..

Ikväll har jag kollat lite på OS och hörde att svenskorna gått vidare till final i curling, alltid lika skoj att höra sånt =)

Imorrn är det skola och sen är det helg <3 Så himla underbart, älskar verkligen att ha ledigt!


Skidmodellen jag köpte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback