Torsdag - Synundersökning samt handling..

Idag började jag med att åka till stan och möta pappa för att skicka in Id-kortspapperna och sen gjorde jag synundersökningen för körkort. Passade på att gå in på Ur & Penn också och där köpte jag ett par örhängen för 20 kr, det var ett par stora silvriga ringar =)

Väl hemma blev det endel tv och sen datorn och lunch.. När pappa kom hem åkte vi till Maxi för att handla mat, och jag passade på att köpa wax till mitt hår så jag kan fixa min frisyr =)

Annars har det varit lugnt i kväll bokade resa för mig och älsklingen hit på påsklovet, skönt att ha det gjort!¨

Imorrn blir det en lugn dag hemma, kanske en promenad ute också..

SHOCKWAVES CONTROL MOULDING WAX 75ML
Köpte wax till min nya frisyr =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback