Lördag - Ikea =)

Idag vaknade jag tidigt, redan kl 7.. Så gick upp med älsklingen och vi kom på att det skulle varit bra o åka till IKEA idag eftersom det behövdes sänggrejjer till Robin.. Så Robin nämnde det för sina föräldrar, o de skulle endå till IKEA själva så vi fick följa med =) Robin fiock också köra dit, så duktig!

Själv köpte jag inte så mkt, 2 gröna koppar att dricka te i och ett lack sidobord =) Men jag är nöjd för jag köpte inte sånt som aldrig används. Robin fick med sig 2 kuddar, 1 bäddmadrass och ljus.

Ikväll har det varit lugnt hittills, jag o älsklingen gjorde i ordning maten. Det blev fajitas, efter det passade jag på att ta en dusch och här sitter jag nu.

Imorrn vet jag inte vad som händer, blir kanske en promenad och sen mys. Ska väl åka hem under kväll gissar jag..

Hoppas alla får en trevlig lördagskväll!


2 såna här koppar köpte jag=)


Lagom bord att ha i vardagsrummet =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt :) Jag var på Ikea tidigare i veckan så nu har jag inhandlat en ny sittbänk att ha i hallen, vart jättebra!! =) Hoppas att du har haft en bra helg :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback