Onsdag - Mitt i veckan och ansiktsmask..

Jahapp så var halva skolveckan gjord då, imorrn är det praktik =/ Idag har vi bla. Kollat på en film av en konstnär på bild o formen och sen har vi sett film på Religionen. Efter religonen hade vi stor håltimme så vi gick ner på stan eftersom vi skulle se konstnärsfilmen på stan endå.

Jag passade på att köpa en ansiktsmask på H&M och nu har jag smetat in ansiktet med den.. Lite "lyx" mitt i veckan.. Ikväll ska jag försöka skriva klart dokumentationerna samt göra skisaserna till dokumentationerna.

Imorrn är det som sagt praktik och jag längtar inte, dels är det tråkigt och sen är jag alltid död när jag kommer hem..

Nu ska jag kolla lite annat innan ansiktsmasken ska tas bort!


Sitter med en sån häer mask i ansiktet nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback