Lördag - Kört :)

Dagen började runt 11 för min del, åt lite frukost och sen kolla lite saker på datorn o så. Sen har jag kollat lite på vilka filmer/serier jag vill köpa så jag vet längre fram :)

På eftermiddagen åkte jag och pappa till stan där vi köpte varsin klocka och pappa köpte lite annat med. Därefter blev det att åka till öb för lite mer handling innan jag fick köra hem :D Gick faktiskt ganska bra tror jag körde genom typ 9-10 rondeller. Så sjukt många i uppsala nu ju!

Väl hemma var det nästan dags för middag så jag och Robin började med den, belv kycklinggryta med ris :) Gott och enkelt.

Hann med en tur till affären innan det och nu står efterätten på kylning. Snart blir det mys framför nya Shrek filmen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback