Måndag - Blandad dag!

Dagen har varit lite blandad, har hunnit få undan endel saker bla. från rummet och packat om saker som stod i garaget. Det tog sin lilla tid. Skulle ha åkt till farmor och farfar för att fika men de va ej hemma så blir imorrn i stället.

Åkte och kastade lite saker på återvinningen och sen fick jag övningsköra endel. Det givk bra det med och jag lär mig mycket varenda gång jag kör nu! Dessutom är det så roligt att köra ju! Fick sen köra till pappas kompis med fru där vi fikade lite innan vi åkte hem igen.

Tyvärr blev det ett tråkigt avslut på dagen med bråk o skitsnack från robins familj. Men vissa människor kan ju inte bete sig normalt tyvärr! Tråkigt men sant!

Imorrn ska vi till stan och handla mat samt kolla i affärer, senare ska vi hem till farmor o farfar på födelsedagsfika för farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback