Tisdag - Shopping och mys <3

Dagen började strax innan 9 med frukost och sen göra sig klar för att åka till stan. Blev släppta på Gränby C där vi gick 2½ timme, köpte en topp på h&m som jag tänkte visa imorgon. Sen kollade jag bara.

Åkte sen till Ikea och köpte lite smått, blandannat en skoförvaring till garderoben. Det behövs verkligen till mina typ 25(!!) par skor. Därefter blev det lite korv och sedan vidare till Media Markt där pappa skulle kolla kameror, var där säkert en timme för det fanns så många att titta på. Jag själv kollade med pappa och sen kollade jag en Ipod touch, ska nog köpa en sån bara jag hittar till bra pris!

Efter mediamarkt bar det av till Ica Maxi för att handla lite mat för veckan, för min del blev det SOLO tidningen bara :)

Väl hemma igen var det dags att äta kvällsmat och idag blev det hamburgare med bröd. Lagom enkelt att laga till. Efter kvällsmaten så fick jag övningsköra hem till farmor o farfar där vi skulle födelsedags fika, farmor fyller ju år idag :) Vi blev bjudna både på tårta och muffins o kakor. Satt kvar länge och pratade innan vi åkte hem igen, och väl hemma blev det att sätta sig vid datorn.

Och nu är det snart dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback