Helgen

Har haft endel o göra så bloggen har inte blivit uppdaterad, i fredags flyttade vi upp igen och det tog heeeeeela dagen lång. Kom hem först vid 23 på kvällen. Det gick bra iaf, nu är det lite lådor som ska gås igenom.

Lördagen var man trött så då blev det bara lugnt, fick skjutsa in pappa och Anki till stan på kvällen och låna bilen en stund.. Skönt när älsklingen har körkort =)

I söndags var det morsdag och jag plockade liljekonvaljer till minneslunden för älskade mormor samt var på fika med pappa o Robin hos farmor o farfar.

Igår va vi till stan o jag solade o så  gick jag med robin till arbetsförmedlingen. Btw har han troligtvis jobb på G nu, hoppas verkligen <3 Vore så underbart för honom att få nått att göra samt att få ihop lite pengar!

Idag har vi gjort lite allt möjligt, fick för oss att göra tårta så så blev det.

Imorrn ska jag skicka in religionsuppgift annars vet jag inte..


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är imorgon som jag ska hämta honom men ska jobba hela dagen först. Vi kan höras imorgon! Puss

Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Håller tummarna för det bästa<3

2010-06-03 @ 20:00:30
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback