Midsommarhelg :)

Hej, då är man tillbaks här på bloggen efter helgen! Har inte haft tid eller lust till att blogga nu under midsommar så blir ett inlägg nu ist o så kommer jag blogga som vanligt nu i veckan.

I fredags (midsommarafton) ; Började dagen rätt lugnt, gick och matade J´s katt Villemo <3 Så söööt! Sen blev det midsommar lunch o så lugnt ett tag igen. Vid 15 åkte vi och fikade vid Disagården :) hade helt underbart väder för engångsskull :)

Sen blev det hem o göra sig i ordning innan vi åkte till Ramstalund, där bjöds vi på grillad oxfilé med potatissallad o annt gott :) Hade en trevlig kväll med söta hundar och avslutade med 2 kubbspel, tjejerna vann båda ;D Kändes rätt bra kan jag säga!!

Igår (midsommardagen) ; Åt frukost typ 11.30 sne var det dags o gå till söto katten o ge mat igen. Hann med o spela sims samt se 2½ men :D Är helt galen i 2½ men, så sjukt rolig serie!

Till middag blev det grillat igen, såå gott! Älskar verkligen grillat!

Idag har vi tagit det lugnt mesta dels, varit o matat katten o myst med henne lite! Hon gillade verkligen mig men var sugen på o gå ut, vilket hon inte fick.. Har varit varmt idag med.. Helt underbar helg!

Imorrn ska vi till stan o Robin ska fixa pass, sen drar han vidare till sthlm för jobb intervju! Hoppas passet kommer fort för vi planerar att ta en sista minuten nu i sommar. Hoppas intervjun går bra med och han har lovat att gå till The English Shop igen åt mig! Ska be honom köpa lite små saker..

Själv ska jag nog plocka lite här hemma imorrn o få bort lite skit från rummet..

Hoppas alla har haft en lika fin midsommar som jag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Låter som en härlig midsommar! :)



Och stort tack för hjälpen med lillkissen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback