Mike and Ike + Starburst sour

Min utlåtanden om Mike and Ike samt Starburst:

Mike and Ike (Original fruits):
Inköpsställe - The English shop (Söderhallarna , Stockholm)
Pris - 10 kr
Tillverkare - Just born

Jag tycker att godiset hade tydlig och bra smak och det var bra blandning i påsen. Påsen jag köpte innehöll jordgubb, körsbär, lime, citron och apelsin. Köpvärd, nästa gång köper jag nån med andra smaker med.

Starburst sour:
Inköpsställe - The English shop (Söderhallarna , Stockholm)
Pris - 10 kr
Tillverkare - Mars

Jag tycker att godiset påminner om chewchew som fanns (finns?) här i Sverige, men med mer smak och surare. Riktigt gott och bra med olika smaker. Fanns i fler sorter också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback