Tisdag - Hett....

Idga har det varit kokhett ute, hela 30 grader i skuggan! Trodde nästan att jag skulle smälla av samtidigt som det är jätte skönt! Satt ute och solade på altanen tidigare i dag..

Har mest kollat serier idag, o så bakat lite.. På eftermiddagen gick jag till Jeanette o fick veta var sakerna fanns, ska ju städa där imorrn! Sen när pappa kom hem åkte vi till maxi o handlade.. Blev en hel del denna gången.

Väl hemma böev det kräm och mjölk till kvällsmat, så gott!! Man är inte alls sugen på någon varm mat i detta vädret..

Imorrn ska jag till stan en sväng och fixa ett ärende sedan ska jag till Jeanette o städa. Skönt o få lite klirr i kassna o jobba lite grann :)

Nu ska jag avsluta.. Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback