Torsdag - Stan o motorcykeltur

Fint vädcer idag med =) Riktigt skönt att inte behöva ha tjocka kläder på sig bara för att gå ut! Tog det lugnt på förmiddagen eftersom att vi inte somnade förrens strax efter 3 i natt.. Hämtade ju eric i stan.

Sen vid 1 tiden åkte vi till stan o fixade lite allt möjligt.. Kom hem runt halv fem och då kom pappa och eric inte långt senare. Åt lite kvällsmat och sen åkte jag med pappa o 2 av hans kompisar på motorcykeln till Nivsta =) Fikade och kikade på lite gamla fina bilar.

Riktigt skönt att åka motorcykel med, men jag gled rätt mycket när vi åkte och en gång flög jag upp kanske 1-1,5 dm när vi åkte på ett lite "gupp".. Kom hem för lite mer än 1 timme sen och jag har mest latat mig sen dess..

Imorrn ska jag och robin göra en annan sorts cheesecake och sen ska vi väl bara mysa. På kvällen ska vi äta fajitas <3

Måste även säga att jag blev glad av att höra att S fått sin lilla Livicia och att det gått bra =)

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Det värmer att du tänker på oss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback