Fredag - Allt möjligt...

Har hänt allt möjligt .. Kan börja med att berätta om gårdagen då jag som vanligt var på praktik..

Fick bland annat stå i kassan, följa med och lämna begravningsbinderier och fixa handbuketter =) Var roligt och jag gillar att få stå i kassan och hjälpa kunderna, då får man ju visa vad man kan =)

Efter praktiken så åkte vi hem till mig och myste och såg program på datorn..

Idag var det skolan som gällde, skulle fortsätta på min vattenfallsdekoration till krans. Har nog gjort klart ganska mkt på redet. Sen efter lunchen skulle vi diskutera de färdiga arbetena.. Var lite segt, mne var endå trött så gjorde ej så mkt. Efter skolan väntade älsklingen på mig och vi tog en promenad in till stan för att kolla runt lite. Själv köpte jag inget, men Robin hittade en vårjacka med hjälp av mig inne på H&M som han köpte =)

Sen bjöd älsklingen mig på fika inne på Wayne´s.. Jag åt morotskaka =)

När vi promenerat hem givk vi in i affären och handlade mat till kvällen och så gick vi upp till lägenheten..

NU väntar 4 dagars underbar ledighet :D

Fick dock reda på en sak av mamma som ringde nyss, säger bara Don´t leave me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback