Måndag - Mer shopping =)

Idag var jag ledig, så blir sista dagen på helgen för min del.

Åkte 9 bussen hem från Alingsås och började tvätta. Sen har jag städat endel och suttit vid datorn, ska snart damsuga också så jag blir färdig.

Beställde nyss ett paket med kläder från ellos som kommer hem till pappa =) Det blev 1 par jeans shorts, 1 t-shirt och 1 bh =) Dock kommer inte shortsen förräns 10 juni, men det gör inte så mkt ska nog klara mig tills dess.

Ikväll ska jag se tv o film hade jag tänkt. Imorgon är det skola igen, och ska ha simning på idrotten...
Sen är det bara onsdag o så åker ja till älsklingen igen <3 O så praktik på torsdag innan de e Påsklov :D Det blir nog e riktigt skön skolvecka =) 3 dagar är ju inte så farligt!

Här kommer en bild av sakerna jag beställde nyss =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga saker du har köpt syrran!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback