Onsdag - Akvarell..

Så var sista skoldagen för denna veckan avklarad då.. Har fixat lite annat också.

Dagen började med Religion där vi fick arbeta med instuderingsfrågor på Hinduism och buddism. Fick också reda på mitt resultat på Islam provet, där fick jag VG :D Så hittills har jag fått VG på båda proven i religion då det känns super bra.

Efter religionen var det bild i 1½ timme innan lunch, då gjorde jag klart min abstraktiserade bild. Lika tråkigt som vanligt med en lärare som Kerstin blää säger jag bara. Efter lunch började jag på min Akvarellmålning och det gick väldans bra, ignorerade läraren o gjorde mitt bästa. Är nästan klar nu så visar en bild längre ner i inlägget.
Efter bilden gick jag och pratade med SYV och fixade lite grann inför hösten.. Men mer om det senare.

Har sen jag kommit hem mest suttit vid datorn. Har sett filmen Allt för min syster också. Det var en väldigt fin och verklighetstrogen film, också väldigt sorlig. Men den är sevärd!

Imorrn tar jag sovmorgon och sen vid 14 tiden beger jag mig mot stan och tar flygbussen ner till Landvetter för vidare resa mot Arlanda och sen hem =)


Min påbörjade akvarell föreställande en solnedgång..


En fin och sorglig film..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback