Onsdag - Thaimat..

Idag var det inte en alltför ansträngande dag i skolan.. Dagen började med att jag gjorde samhällsprovet som jag hade missat för ja inte va där den dagen. Det gick rätt bra med provet och jag borde iaf fått godkänt. Sen var det religion där jag arbetade med min uppgift om Buddhismen.

Efter religonen var det hål och jag åkte med 3 av tjejerna i klassen till stan (Ida, Ida W & Julia). Kollade i ett par affärer innan vi gick till Thai Silk och åt lunchbuffé =) Väldigt gott var det och var proppmätt efteråt! Men maten var endå inte lika god som den på Dragon Palace <3

Efter den långa lunchen var det bild som gällde och jag började med en ny akvarell målning föreställandes en fjäril.. Efter bilden var det idrott som gällde och var ju sååå månmga där i min grp.. *Host* Vi var 5 st där så vi fiock spela lite badminton samt veta hur vi låg till i kursen. Jag var klart godkänd vilket känns bra, var lite rädd att ja skulle få IG varning eller nått ;)

Efter idrotten gick jag hem o la mig på sängen med datorn.. Sen har jag b.la ätit våfflor och duschat samt m¨ålat naglarna..
Plockade fram kläder till morgon dagen för en liten stund sen med =) Snart ska jag ta och sova..

Hoppas morgondagen på praktiken blir rolig med tanke på att det är skärtorsdagen och min lärare sa att det var en av de roligaste dagarna att vara i en floristbutik.

Nu ska jag kolla vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback