Söndag - Länge sen..

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något här... Har varit fullt upp och har inte haft orken.. Men nu ska jag börja uppdatera dagligen igen =)

Under slutet av veckan/helgen har det iaf blivit en del shopping, blir ju så glad av det nya vädret och vill ha massor nytt.

Har handlat ljusa jeans på Gina Tricot, Nytt nagellack i cerise, Remsandaler på KappAhl och idag har jag beställt ansiktsmask + rem sandaler från H&M =)

Älskar verkligen mina nya sandaler och de jag har beställt var också underbara när jag provade dem i butik.

Idag har jag annars inte gjort så mkt.. Var ut på en skön promenad med älsklingen innan lunch =)

Idag är inte som alla andra söndagar, dvs. jobbiga för att man vet vad som väntar på måndagen. för är ledig imorrn med =)

Nu ska jag mysa med min älskling. Visar inköpen här nedanför =)




Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket Syrran! :) Fina saker du har köpt och vad fin designen blev!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback