Tisdag - Solsken

Idag har solen varit framme hela dagen och värmt =) Så himla skönt.

Dagen började med Svenska lektion där jag pluggade inflr ett prov nästa vecka. Sen gjorde jag 2 uppgifter i hantverksteknik så nu är jag klar med det jag skulle göra , känns underbart!¨

Gick en sväng runt ramnasjön efter lunch, var verkligen snorhalt på vissa ställen =/
Passade också på att låna första twilight boken.. har ju sett filmen men inte läst nån av böckerna.. Så ska läsa klart den innan jag ser och läser New moon.

När klockan äntligen var 13.20 och samhällskunskapen skulle börja så var det ingen där!! Så himla irreterande för hade kunnat gå hem mkt tidigare istället ju!

För att dra lite snabbt om helgen som var så har jag varit med älsklingen och i lördags åkte jag premiäråk på nya slalomskidorna..

Imorrn är min sista skoldag denna vecka så himla skönt. Ska dock ha bild o form i flera timmar = Inte roligt med cp-Kerstin!! Som tur är ska jag till syon sen på eftermiddagen och fixa lite saker iaf, så de e nått att se fram emot.

Sen på torsdag är det att åka hem till pappa.. Blir flyget denna gången, skönt att slippa åka så länge =)

Ska nu se klart senaste Beck filmen.


Nya skidorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback