Helgen + veckan

Har inte orkat blogga nu i veckan så här kommer ett inlägg med en sammmanfattning av helgen o veckan!

I lördags åkte vi o kollade på alvastra klosterruin , vilket var super häftigt! Sen åkte vi runt Omberg, så fint!
Efter det var det lunchdags och efter lunchen började vi göra oss klara inför kvällens överraskningsfest för pappas morbror som fyller jämnt snart. Festen var jätte trevlig, och vi kom väl hem runt 01...

Söändagen var lugn, blev skjutsad till tåget som gick vid 14, när jag skulle byta var det andra tåget försenat... Så tråkigt, dessutom visste jag inte om jag skulle få stå delar av resan. Som tur var behövde jag inte det.

Måndag var kortdag i skolan, bild o form samt hantverksteknik. Gjorde klar den sista blomuppgiften, det kändes så bra.

Tisdagen var det friluftsdag, tryckande värme på morgonen.. Först gick vi 4 km, sen åt vi lunch o lekte o sist men inte minst klättrade vi på bergväggar! Så läskigt, klättrade halva lättaste först sen hela näst svåraste. Den var super läskig o fick veta att dit upp jag klättrade (alltså till toppen) var det 20 m!! Trodde jag skulle dö när jag såg hur långt upp jag var..

Onsdag/Igår gjorde jag först färgkarta i skolan, sen religon o sen hål o så bild o form. Gick en snabbis på stan efter skolan.. Var sjukt varmt ute!!

Idag har det varit praktik, min sista gång ju!! Fick göra en plantering eller en bukett att ta med mig så jag gjorde en plantering.. Lägger upp bild på den imorrn tänkte jag..

NU måste jag plugga blomnamn, prov på måndag ju!!

Btw är jag ledig imorrn så blir väl mest lugnt, sen i helgen får vi se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :) Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback