Lördag - 1:a maj!!!

Tänk att det redan är 1:a maj! Var ju nyss Nyår!!!

Idag har jag varit i Göteborg ett par timmar med robin och kollat i Nordstan :D Köpte lite saker men det får ni se i nästa inlägg ;)  Åt buffé på Lydia´s som var superb! Särskilt vitlöksbrödet..

När vi väl var tillbaka i Alingsås efter att ha åkt med pendeln passade vi på att ta det lugnt. Sen var det dags att göra maten.. Blev tacos idag :) Mumsigt som vanligt!

IKväll ska jag mysa med min sötis <3 <3 För övrigt är det bara 4 veckor kvar i skolan för min del o tanken är att jag flyttar upp sista söndagen i maj! Dessutom kommer jag ha endel lediga fredagar :)


Nu till veckan är det skola som vanligt och jag är ju ledig tisdag o halva onsdag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback