Lördag - Regn..

Idag sov jag ordentligt iaf :D Så skönt att slippa gå upp tidigt!! Efter frukost cyklade vi till stan o kollade, jag kollade på skor och hittade ett par. Ska väl köpa dem i början av veckan tänkte jag :D

Sen när vi skulle cykla till willys hade det börjat att dugga ute.. Cyklade iaf till Willys o köpte godis, sen cyklade vi till simhallen i regnet och fikade lite.

Kom hem för en liten stund sen och ska snart göra chocolatechip cookies :D Ska bli gott!!

Ikväll ska vi mysa o se tv :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack detsamma! Jo jag gillar Cult designs saker, synd bara att de är så jädrans dyra :( Puss

Postat av: Emmaa

Ja det är det, den är också från cult design :) puss

2010-05-09 @ 17:03:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Emmissen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback