Måndag - Bra start på veckan :)

Denna måndag har varit jätte bra, och det känns underbart att få en bra start på denna vecka!

Kom upp i tid i morse trots att jag hade lite svårt att sova igår kväll.. Hade gott om tid o det var så skönt, hatar att stressa runt på morgonen! Väl i skolan var det först bild o form där jag drejade en skål, blev rätt nöjd.. Var ju inte direkt lätt att få till formen på skålen!

Efter den första lektionen var det Hantverksteknik och jag gjorde en transparent kistdekoration, gick bra och blev klar i god tid :D Fick sluta 1 timme tidigare också !! Så skönt. När jag satt på bussen njöt jag av att det var fint väder med..

Väl tillbaka i Alingsås igen gick jag till storken o köpte mina skor o så köpte jag ett par shorts på gina:D Bild kommer i ett eget inlägg!

Åt en glass o träffade sen älsklingen o vi gick tillsammans hem.. Nästan direkt när vi kommit hem åkte vi med hans ena syster till Maxi + Ö&B. Jag köpte en tidning o nya Polly =)

Nu ska jag väl packa nån sak till innan jag ska se Winter på tv.. Imorrn är det skoldag och sen ska jag hem och packa. Under dagen har jag ju håltimme med så lär bli en sväng till lägenheten för o packa ihop lite smått..


Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Man får hoppas att veckan blir lika bra.. Kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback