Onsdag - Kortdag :D

Igår orkade jag inte skriva för vi fick för oss att vi skulle spela wii o sen var det bara gå till sängs för klockan blev jätte mkt!

Igår var jag iaf ledig och på dagen höll jag på med skolarbete, kände mig lagom duktig! :D

Idag var dte kortdag i skolan, 2 lektioner mellan 9-11.50 =) Åkte upp till lägenhetn en snabbis o packa lite småsaker innan jag tog bussen till Alingsås. Sen dess har det vart rätt lugnt, Robins mormor o morfar kom o fikade o åt o sen har jag spelat wii..

Tänkte väl göra skiss till en dokumentation nu så det är klart. Sen ska jag väl plugga lite o så spela mer wii om tv´n är ledig.

Räknade ut idag att jag har 14 skoldagar kvar av terminen sen får jag sommarlov iom att jag flyttar ju! :P Känns skönt att de e så lite kvar nu!

Imorgon är det praktik som gäller och sen på fredag ska jag exponera. Känns inte som det kommer gå så bra med exponeringen men borde ju kunna knåpa ihop ett G iaf!


Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Håller tumme för exponeringen.. Kram<3

Postat av: Emma

Tack :) Vart provsmakning idag när Inger och William kom hit en sväng, de smakade bra :)

2010-05-06 @ 20:02:15
URL: http://www.metrobloggen.se/Emmissen
Postat av: Louise

Hej Elin. Jag vet inte om du minns mig, men vi pratade ganska mycket för ett tag sen. Vi träffades på Familjeliv och jag tror att jag hette Thotis90. Du hette iaf Mentosmint. :)



Du har inte varit inne på msn på ett tag och antar att du har bytt adress. Jag ville bara höra hur allting är med dig nu för tiden.



Hör gärna av dig.

kram Louise

2010-05-06 @ 22:15:02
URL: http://hedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback