Tisdag - Packat o packat..

Först skola idag då, inte mkt o säga om det. Sen upp till lägenheten för att packa, blev rätt mkt gjort på korttid! Så skönt att det syns lite skillnad iaf, ska väl ta med sopsäck nästa gång till sängkläder o så köpa lite banankartonger att packa i..

Kom tillbaka vid 13 till Alingsås o då åt jag lunch. Efter det har jag mest suttit vid datorn, sen har jag fikat, varit på maxi o packat det mesta inför morgondagen. Trött på att packa nu iaf!!

Imorrn är det skola sen bara hem o fixa mig o hämta sakerna innan jag ska gå med sällskap av Robin till staitonen för att köpa lite mat att ha på tåget.. Sen ska jag sitta på tåget till 21.51.. Ska byta 1 gång också, i stockholm..

Nästa gång jag bloggar blir troligtvis torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback