Torsdag - Hunnit massor!

Idag har jag hunnit m,ed att göra massor av saker =) Har dessutom varit bra väder större delen av dagen med 19 grader i skuggan!

Dagen började vid 10 med frukost sen har jag rensat lite på rummet. Fixade lite musik som jag ska ha på mobilen med. Sen har jag suttit vid datorn ett tag, strax innan lunch åkte jag med pappa en sväng på motorcykeln =) Riktigt roligt som vanligt, sån skön känsla att känna farten! Åkte upp en sväng till farmor o farfar med o pratade lite innan vi åkte hem igen.

Väl hemma igen bytte jag om till kjol o leggins istället för långbyxor, sen gick vi till affären för att handla lite lunch o så lite som fattades till kvällsmaten. Sen satte pappa mopedbatteriet på laddning åt mig för att jag skulle få ut o åka en sväng, hann också med att impregnera conversen =). Började med pizzadegen vid 16.30 sen fixade jag det övriga till maten o så.. Pizzan blev jätte god!

Efter maten skjutsade vi in Eric till stan och så åkte vi till Gränby och handlade en sväng.. Därefter när vi kom hem så satt jag vid datorn en stund samt planterade lite penseér innan jag tog en liten sväng med moppen =) Kul o ut o köra igen ju!

Har nyss kolllat tv med pappa, såg Lyxfällan blandat med Hockey. Fattar inte hur folk tänker som är med i det programmet, varför kan man inte ta ansvar för sitt liv o sin ekonomi bara??

Nu ska jag se till att platta håret och sen ska jag väl lägga mig. Ska upp i skaplig tid imorrn för att göra mig klar, ska ju åka typ 11.30 hemifrån o innan dess ska lite smått fixas.

Bloggar kanske under bilresan imorrn om internet funkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback