Måndag - Snö/regn och handling..

Dagen började lite halv slött, skönt med lugn start på dagen efter helgen..

Första lektionen var Geografi där det mest pratades, sen Samhäll där det var mycket prat ännu en gång och så sist naturkunskap där man fattar vad hon går igenom nu...

Sen hade jag 1 timme innan pappa skulle komma så jag satte mig i biblioteket och skrev engelska arbete som jag sen skickade in.

När pappa kom körde ja i snö/regnet till maxi där vi handlade och sen hem. Synd att vissa inte kan trafikreglerna när man själv lyckas väldigt bra med körningen men aja det är som de är..

Lär köra nån mer gång i veckan och sen på fredag blir det riktig långkörning ska ju köra 30 mil :D Ska faktiskt bli kul att köra nånannanstans som omväxling och självklart ska det bli trevligt att träffa pappas morbror med fru!

Imorrn är det skola, sen ska jag ner på stan o vänta med Robin innan vi ska träffa pappa, Anki och  Eric utanför O'Connors pub där det bjuds på buffé :) Smarrigt och trevligt lär det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback