Onsdag - Prov..

Dagen började ganska tidigt, men endå inte lika tidigt som igår.. Skulle ta bussen till stan 09.40.. den kom 10.05, alltså när min buss från stan skulle gå.. Lyckat tänkte jag men aja skulle komma sent till första lektionen då..

Väl i skolan så fick jag reda på att lektionen var inställd, kul! Då hade jag 2 timmar innan min nästa lektion.. Gick för att äta med Diana och Sara men va äckelmat.. Biffstroganoff o ris, vilket jag en gång spytt av så klarar inte av att äta det. Tur jag hade med mig en dubbel macka iaf.

Sen var det hål innan lektionen o då pratade vi o fixade lite. Sen naturkunskap då, där gick vi igenom kolväten o sånt. Fattade väldigt bra eftersom att det är logiskt uppbyggt = me like!

Sen hål igen men som tur var hade jag sällskap av Sara ett tag innan Lisa kom.. Sen var det då dags för dagens prov i Geografi som läraren hade sagt var viktigt och ganska krävande. Säger bara hm. Det var varken svårt eller krävande tycker jag, o då har jag inte rå pluggat utan varit på de flesta lektionerna o läst i boken ca 10 min igår..

Aja sen tog jag iaf bussen hem o den var i rätt bra tid. Väl hemma blev det att vila :) Så skönt att inte göra nånting!

Imorrn är det långdag och dessutom redovisning.. Men ska nog gå bra lär gå till bibblan o skriva ut lite papper så jag har nått att läsa på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback