Fredag - Myskväll <3

Dagen började såklart tidigt, kändes som man var en zoombie.. Huvudet sprängde av värk och ja kände väl inte direkt för att åka till skolan. Iaf skulle jag ta bussen, bara det att den kom inte så fick lov att springa hem o be robin skjutsa in mig så jag skulle komma någorlunda i tid.

Lektionerna gick bra, börjat fatta mer på psykologin nu. Det känns skönt då jag tyckte det var lite knepigt i början.. Kanske lärarens fel, men hon är snäll nu iaf!

Åkte iaf hem o så, vilade och satt vid datorn.. Sen har jag sett ett par serieavsnitt.. Började med maten o då kom pappa hem.

Åt vid 19 tiden då Anki kom hit =) Inbakad kassler, det var verkligen gott! Som alltid, och det tog helt slut denna gången fastän vi gjorde lika mycket vi brukar göra.. Så det är ju ett gott betyg!

Sen åt vi tårta och började se första Harry Potter filmen, var så länge sen man såg den sist ju! Hade massa godis som jag knappt rörde också, så det åkte tillbaka i påsen så kan jag ta det imorrn istället. Blev iaf en riktig myskväll! Nu är jag alltför trött så alldelles snart väntar min kudde och mitt täcke på mig <3

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag tittade också på Harry Potters första film igår, tänkte kolla på alla och uppdatera mig lite igen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback