Måndag - Ännu en ny vecka..

Helt sjukt hur fort veckorna och helgerna (!!!!) passerar, skolveckorna får gärna gå fort men inte helgerna. Känns som man inte hinner komma mer än hem innan det är måndag igen.

Dagen började med lite telfonsamtal, sen åkte jag och Robin till stan efter jag gjort mig klar. Gick på höstmarknaden på vaksala torg och myste. Var riktigt kallt, kanske 2-3 grader, men i solen värmde det bra!

Köpte godis och 16 par strumpor =) Lagom shopping, vill inte köpa på mig en massa struntsaker. Sen gick vi till stora torget för o kolla nån butik innan jag skulle ta bussen till skolan, gick till skopunkten för att "bara kolla", men kom ut med ett par nya mörkbruna boots :D Så kan det gå! Men jag har letat boots ett bra tag så är riktigt nöjd, blev kär direkt när jag såg dem och provade dem, de gick på 399kr så de e inte så farligt. Bild kommer imorgon i ett eget inlägg då jag inte orkar fota allt nu.

I skolan var det endel filmtittande vilket inte riktigt var min melodi idag, då jag hade ont i huvudet...
Sen labb på naturkunskapen..  Åkte hem med pappa så att jag fick köra också. Väl hemma satt jag o häckade vi datorn en stund innan vi började med maten, köttfärssås alá Elin med pasta =) Gott var det!

Åkte upp till farmor o farfar då pappa skulle hämta kylpåse för sin rygg, sen väl hemma blev det at tkolla ullared och så skriva historia frågorna, men de kunde jag rätt väl så provet kommer nog inte vara till några större problem för mig skulle jag gissa.

Nu ska jag iaf lägga mig o försöka sova, imorrn är de halvlång dag i skolan ska ner på stan efter o kanske ta ett kort på ett ärr till försäkringsbolaget, sen åka o handla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback