Onsdag - Riskettan

Dagen började vid 7 då jag absolut inte kunde sova mer trots att jag var dö-trött.. Så det var bara att kliva ur sängen och göra sig redo för dagen.

Plattade håret och fixade mig och så hann jag med att sitta vid datorn en snabbis samt ta kort på mig med nya brillorna så kommer en bild längst ner i detta inlägget =)

Tog bussen till skolan och hade min första lektion som var samhällskunskap, diskuterade mest... Sen håla och naturkunskap, och där hade vi ett sjukt dåligt prov. Måste varit det sämsta provet jag någonsin haft, men inte så konstigt med tanke på hur dålig lärare det är...

Gick sen till stan för att möta upp älsklingen och äta så jag inte skulle vara vrålhungrig när jag kom till kursen.
Gick runt lite på stan innan vi tog bussen till bilskolan för att gå riskettan. Inte det roligaste direkt men gick igenom risker, trötthet o så. Skönt när de var slut, trodde jag skulle somna då jag var trötter. Körde hem, det gick superbt =)

Åt lite för en stund sen, ska sova nu så avslutar med bilden..


Jag med de nya brillorna =)


Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Vi måste välja plats baserad på programmet inriktning. Alltså någonting som har med hälsa och idrott att göra. Jag tänkte ringa bl.a. Stadium, Intersport, Team Sportia och Life.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback