Söndag = Bakdag :D

Dagen började redan 08.30 eftersom klockan egentligen skulle ha varit 09.30.. Satt vid datorn ett tag och åt sedan frukost, efter det gick älsklingen till affären för att handla saker till bakning åt mig.

Väl tillbaka började jag med lussekatterna, det gick bra iaf och tog sin lilla tid, men de blev super goda :D
Då sa Robin att han ville att vi skulle baka äppelkaka, så då skulle vi göra det med.. Fast det blev senare.

Satte oss vid datorerna ett tag och sen började vi göra iordning för äppelkakorna, det gick bra det med o de blev också goda :) Efter det skalades potatis till maten och jag klippte jack i prinskorv. Sen gjorde jag potatismos  medans pappa stekte på prinskorv. Blev så himla gott, hemmagjord potatismos är en riktig favorit!!

Sen under kvällen såg vi Göta kanal 2 och fikade med äppelkaka. Har varit en riktigt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback