Tisdag - Glasögon och bullbak =)

Dagen började vid 8 tiden efter en natt av lite halvdålig sömn, vaknade klockan 4 först och trodde att det var morgon, sen vaknade jag sju och sen nästa gång kl 8 o då klev jag upp..

Tog bussen till stan strax innan 10 och hämtade ut glasögonen :) Är riktigt nöjd med dem, imorrn får ni se en bild där jag har dem på mig!

Sen träffade jag Diana på Åhlens och vi gick för att fota lite, därefter letade vi handskar till henne.
Tog bussen till skolan vid 11.30 och gick till kiosken för att köpa lunch, blev en macka och en dricka.
Sen var det då svenskalektion som som vanligt var super tråkig! Såg nån uråldrig film o så..

Efter det var det sista lektionen som var Historia, där gick vi igenom franska revolutionen.
När vi slutat blev det bussen till stan o så spänna glasögonen lite innan jag tog bussen hem igen.

Väl hemma valde vi att börja med bullbaket, blev riktigt goda bullar som var saftiga =)

Har hunnit se ett par serieavsnitt med, ska väl plugga lite naturkunskap med som det är prov imorgon. Tror nog att det ska gå bra, kommer minst klara ett G.

Imorrn blir det lite kortare dag i skolan då jag ska på riskettan på bilskolan så jag missar sista lektionen. Ska sitta i 3½ timme där, så det är nog skönt efteråt när jag är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback