Tisdag - Godis

Dagen började vid 06.30, huvudvärk som vanligt men bara att gå upp o göra sig redo.

Sen skulle jag då ta skolbussen, men självklart e de ännu en pucko chaufför som inte vet vilka färdbevis som gäller, så han bara "de där är ju stadstrafikenskort", svarade "men jag får åka på denna, jag har skolkort. det står på hemsidan att jag får åka", han ba "ja åk med då". Blir så j*vla trött över att de som kör aldrig har koll, jag ska inte behöva tjafsa med dem bara för att kunna ta mig till skolan i tid. Så när jag var på skolan skrev jag ut från UL´s hemsida där de står att jag får åka. Så nästa gång detta händer säger jag bara IN YOUR FACE o visar lappen!

Iaf så hade jag först estetiskverksamhet, lika lamt som vanligt.. Tur kursen slutar efter jul :D

Sen var det då håla innan svenskan, gick till bibblan o träffa Lisa och Hanna o så satt jag där ett tag o fixade lite saker innan vi gick och åt lunch. Svenskan var också seg, hatar verkligen läraren ; det är en riktig surkärring..

Sen sista lektionen, historia. Arbetade med det egna arbetet som min grp nästan är klara med.. Sen slutade vi och då hade jag 2 timmar att fördriva innan pappa skulle komma. Fick låna anteckningar av Anton att skriva av iaf, så då gjorde jag det i bibblan.. Sen kom Hanna dit också så vi pratade. Även Sara och Anton kom lite senare och då fick jag sällskap av dem till pappa kom, så skönt att slippa va ensam. Dessutom gick tiden 1000 ggr fortare då!

Åkte iaf med pappa till coop och handlade godis kostade ju bara 3,90/hg så köpte ½kg, men de lärr ju räcka ett tag antar jag ;) Åkte sen över till City gross och handlade resten, där var det jätte mycket folk för de va nån kundkortskväll.. Hittade iaf de vi skulle ha och åkte sen hem.

Åt kvällsmat och tog en dusch, sen har jag latat mig vid datorn och pluggat lite. Idag är det förövrigt en bra dag för mig och älsklingen, vi firar 1år & 10mån <3 Blir väl inte mycket till firande nu (tar det på 2 årsdagen istället), men endå. Det känns helt underbart att snart ha varit tillsammans i 2år :D




Kommentarer
Postat av: Sandra och Levicia

GRATTIS :)

2010-10-20 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback