Tisdag - Handling..

Dagen började innan 7 för min del, var mörkt ute då kan jag säga.. Kändes som man gick upp mitt i natten.. Tog bussen vid 8 tiden o då var det ljusare iaf..

Hade estetiskverksamhet först, vilket inte var kul har bara jobbiga i min grupp som absolut inte är mogna..
Sen hade jag lunch o då gick ja till biblan o mötte Lisa och Hanna, men då börja de tjuta som fan o brandlarmet var på.. Såååå kul..

Verkar som någon eldat på en toa eller nått då det inte var en brandövning.. Fick så småningom gå tillbaka in men ljudet från de olika larmen gjorde inte min huvudvärk bättre direkt..

Sen var det då dags att äta och så svenska lektion lika tråkig som vanligt.

Efter det var det dags för den sista lektionen för dagen Historia, det gick bra och min lärare tyckte att jag hade ett jätte bra svar på en fråga.'

Åkte ner på stan o fixa lite smått innan pappa kom och vi åkte till maxi för storhandling.. Sen åkte vi hem igen för att äta lite middag. Efter det har jag legat o kollat på serier, känner mig inte på topp. Ska väl läsa igenom historian inför provet så får vi se om det blir skola imorgon eller ej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback