Torsdag - Historiaprov..

Dagen började 06.30 o de var ju kolsvart ute så de kändes ännu en gång som att behöva kliva upp mitt i natten.. Gjorde mig i ordning och  gick mot bussen, när bussen kom och jag gått på fråga chauffören vad jag hade för busskort så jag gick tillbaka o visade. Då fråga han om de verkligen gällde på den bussen, så ja sa att jag läst på nätet och att det gör det.


Kom iaf till skolan där jag mötte Lisa och vi gick till salen där vi skulle ha historia provet, provet var inte svårt utan jag kunde alla frågor.. Däremot skrev man låååååååånga svar på typ allt, på 1 fråga svarade jag på 1½ A4..

Iaf så gick provet toppen och jag tog bussen hem igen då jag inte mådde bra fortfarande. Väl hemma blev det en massa vila, skönt..

Hörde av min vän S att en viss person ställt till det för henne igen, så tråkigt!!

Har även följt med när pappa skjutsades till stan för att få komma ut igen.. Imorgon är det skolan som gäller och sen är det fredagsmys <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har du för konstigt busskort då? Hoppas att vilan under dagen hjälpte :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback