Fredag - Glasögon och studentmösseprovning

Skoldagen började med sam prov, gick toppen för min del så kändes bra efteråt :) Skrev på alla frågor med utförliga svar.

Därefter blev det bussen till stan för att träffa mamma på synoptik. Där gjorde de en synundersökning på mig och ja ska ha glasögon hela tiden, så var bara att beställa bågar o glas. Visste redan vilka bågar ja var intresserad av så det blev dem. Ett par svarta ganska rektangulära med lite strass stenar på skalmarna. Bågarna var ju inte så dyra men sen slut priset 3400kr !!!! Tur jag inte betalar själv säger jag bara! Så glasögonen ska komma inom 7-14 dagar..


Glasögonen jag beställde :)

Gick tillbaka till skolan och åt lunch med kompisarna innan historian började. Var väldigt lugnt där med enbart 6 pers, så skrev endel o såg en liten film. Därefter var det dags för Psykologi, då hade vi bytt sal till andra delen av skolan så vi gick dit sen fick vi byta sal igen.. Kolla på en film om sömn som faktiskt inte var så dålig som ja trodde den skulle vara.

Sen följde jag o Diana med Frida som skulle gå till grillen o köpa något att äta. Efter det var det studentmösse provning o ja, vad ska man säga. Liiiiite beslutsångest över alla j*vla modeller. Klart de e bra att de finns olika men hallå de e lite överdrivet nu, dessutom ska massa annat till ju.

Sen gick jag med Diana till stationen för att åka hem, var endel folk på bussen kan jag säga.. Väl hemma blev det ica o så vila. Så skönt efter en skolvecka att bara komma hem o vila <3 Nästa vecka är det bara mån-torsd. i skolan iaf, studiedag fredag. Det ska bli skönt.

Ikväll har vi sett film och ätit gott. Imorrn ska vi ha speldag på wii eftersom att det ska regna hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Emma

De var snygga syrran! :) Hoppas att du kommer trivas i de :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback