Måndag - 2 lektioner...

Dagen började 8.30 för min del.. Tog bussen till stan 9.40 sen blev det att gå runt på stan fram till klockan 11.10 då bussen till skolan gick. Köpte äntligen en snygg skjorta efter massor av letande. Kommer upp en bild på den i ett eget inlägg.

På skolan var det då Geografi lektion där vi bara gick igenom nåra få saker eftersom vi hade vikarie som typ sa"Ni kan läsa det där i en kvart" o sen efter 2-3 min så sa han "Äh va fan vi skiter i det".. Iaf så fick vi sluta 40 min tidigare så då blev det en håltimme på 2h o 10 min.. Fördröjde den tiden i biblioteket.

Därefter var det dags för Naturkunskap där vi skulle ha lab, labbade med Anton igen och det gick bra. Men tyvärr stank det så äckligt för vi jobbade med järnpulver och svavelpulver. Svarade på endel frågor innan lektionen var slut. Gick med Sara till bussen och åkte till centralen..

Sen var det bara bussen hem =) Väl hemma blev det att svara på de frågorna jag inte hann med i skolan och sen räkna ett par mattetal.

Har också bytt hylla i datorrummet(där vi sover nu) så har plockat endel med det också under kvällen.. Har också hunnit med att läsa psykologiläxan till fredag.

Nu ska jag fixa lite småsaker o sen är det sängen som väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback