Måndag - Skolfoto och present :)

Dagen började hyfsat lugnt, blev sjutsad av älsklingen till stan lagom tills affärerna öppnade. Råkade dock åka på en bit (ca 10 m) där fordonstrafik var förbjuden o en kärring skulle självklart börja hytta med fingret. Synd vissa inte har bättre för sig..

Beställde tid för synundersökning hos optikern och gick sen runt o kikade i lite affärer. Hittade dock inget jag ville ha så sparar väl pengarna istället tills senare. Går ju bra det med! Tog iaf bussen till skolan när jag var färdig på stan och så var det då Geografi lektion, kom på att jag glömt pappret för skolfoto så älskligen var så snäll att han kom med det till mig :)

Sen var det då foto och jag hoppas att jag blev någorlunda bra iaf. Får väl se när fotona kommer hem om man får vara nöjd eller skämmas ;)

Sen var det då Sam lektion där vi gick igenom lite smått o så avlsutade jag skoldagen med Nk B.. Gillar inte läraren där då hon verkar vara otroligt lat. Vill inte ens skriva oss lite instuderingsfrågor inför provet, min sam. lärare gjorde de på 1 dag efter att jag frågade henne. Det är ju för att vi ska kunna lära oss bättre!!

Labbade iaf med lite olika metaller bla. lithium. Efter lektionen skjutsade vi hem Daniel och sen åkte vi till subway för att köpa med oss mat hem. På väg till subway sa älsklingen att jag skulle kolla i handskfacket, där hade han lagt ett paket till mig!

Öppnade det och där låg ett fint halsband med ett stort hjärta på <3 SÅ himla gulligt gjort! Vad ska man säga? Älskar honom mer än jag någonsin älskat någon annan och hoppas vi föralltid ska vara tillsammmans!

Handlade maten på subway och åkte hem för att äta. Efter vi ätit blev det lite läxor för min del... Har ju prov denna vecka i både Ma B och Sam.. Så har jobbat med instuderingsfrågor och lite matte tal. Ska göra klart det imorrn på håltimmen tänkte jag, så man utnyttjar även de timmarna till nått vettigt!

Har hunnit se ett par avsnitt av 7th heaven med och även Ullared på tv. Nu ska jag väl kika vidare här på nätet så ska jag väl sova sen.

Imorrn är det skola, sen träning och handling. Ska väl kika på lite saker inför proven med så jag inte behöver stressa ihjäl mig dagen innan!


Hjärt-halsbandet jag fick från min Robin idag <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback