Onsdag - Hösten är här..

Så var det september då, och höst på riktigt. Idag är det precis 3 månader tills jag är myndig :)

Sitter nu vid pappas dator och bloggar eftersom min dator inte fungerar.. Hoppas på att få den fixad så snart som möjligt, vill ju kunna fixa skolarbeten lätt och snabbt.

Iaf var jag hyfsat utvilad imorse när jag vaknade, gjorde mig klar och tog bussen till stan och skolan.
Började dagen med samhällskunskap där det blev endel prat, sen naturkunskap och efter det skulle vi haft geografi. Men då var inte läraren där så fick vänta.

Fick iaf klart naturkunskaps labbrapporten idag på en håltimme =) Skönt att kunna fixa nått under den lediga tiden iaf.

Pappa hade redan kommit till skolan när jag komn ut så var bara att köra hem :) Så himla kul att köra bil. Känns att man blir bättre även om det är endel kvar att jobba på innan kortet är i land. Men det ska jag klara på 3 månader!

Har nyss kollat på fortet och snart blir det att se timeout. Såg att en kurs hade lagts till i mitt schema med, som jag missade igår.. Men får gå dit nästa vecka istället...

Imorrn är det ett par lektioner o slutar rätt sent men det ska nog bli bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback