Onsdag - Miniprov

Dagen började runt 8 tiden, sen tog jag bussen vid 9 till stan. Tog ut pengar och åkte till skolan för att ha lite lektioner.

Första lektionen var Samhällskunskap, fick tillbaka och gick igenom proven. Hade 27p av 28 möjliga :D :D :D :D känns ju rätt bra alltså! Sen gick vi igenom lite om FN och mänskliga rättigheter.

Sen var det lunch, men visste att de var fisk så gick till biblan med Sara och Diana och åt macka + yoghurt istället :) Pluggade lite geografi med.

Sen var det då Naturkunskap där vi gick igenom lite inför provet nästa vecka.. Sen hål innan Geografin skulle börja. Hann påbörja en engelska uppgift och prata lite med Frida. sen var dte då dags att gå till expeditionen och försöka fixa nytt busskort. Men hon var inte där såklart!!

Sen var det då geografi och miniprovet, gick ganska bra ch måste minst vara g. Efter det lilla prpovet pratade vi faktorer ang. barnafödande.'

När vi slutat körde jag hem med pappa, och så gjorde jag middag. En gryta/sås med falukorv,lök, paprika m.m. blev faktiskt riktigt gott och kul att äta nått som man inte har så ofta.

Sen dess har det bara varit plugg för min del, först slutföra engelska uppgiften, sen plugga inför naturkunskaps provet med diana över msn. Har väl gått rätt bra o tror jag kommer klara provet iaf.. Synd bara mna ska plkugga historia också, men det blir imorrn då vi haft sista infon innan provet.

Nu ska jag kolla vidare innan jag ska sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback