Onsdag - Projektarbetet..

Dagen blrjade runt 10 tiden för min del, skönt att sova länge! Tog bussen till skolan strax före 12 och hade sen Naturkunskap B. Labbade idag med Sara :) Gick bra men var så rörigt. Hatar att läraren är så vimsig.

Fick komplimanger för nya hårfärgen med :) Och jag är grymt nöjd själv så det känns jätte bra.

Efter naturkunskapen gick jag till min handledare för projektarbetet. Fick veta att jag inte kunde ha det jag ville, han sa typo varför o jag var så sugen på att skälla ut honom. Diana skulle inte få göra sitt heller då så vi ska arbeta ihop med foton i uppsala o uppsalahistoria.

Sen var det Geografi, där var det kart saker igen.. Kunde inte koncentrera mig så spelade lite på ipoden..
Efter det slutade vi och jag gick med Diana till centralen o så tog jag bussen hem.

Sen dess har jag hunnit leta efter matteboken som jag har glömt i skolan (har prov imorrn) och kollat serier samt gjort mat. Nu ska jag se nått mer avsnitt av 7th heaven innan jag ska sova. Lååång skoldag imorrn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback