Tisdag - Regn och hårfärg

Dagen började regnigt och kände mig så frusen när jag klev upp imorse. Men var bara att göra sig iordning och åka mot skolan. Vill ju faktiskt inte missa en heldag bara för att man inte känner att man har lust att gå.

Började med estetisk verksamhet där vi fick teckna och göra färdigt bildmapparna. Sen var den lektionen lut och jag tog med lite material till biblioteket för att plugga. Där såg jag Lisa så började prata med henne, fick veta att hon också har lektion på morgonen.

Sen gick vi och åt tillsammans med Markus, inte god mat alls.. Så blev bara lite ätet, men tog fil o flingor iaf för att få i mig nått mer.

Sen var det då svenska och vi läste upp den as dryga "Knapphistorien" igen, jobbig lärare säger jag bara. Sen blev det lite meningsbyggnad o så lite om vad man ska tänka på när vi ska skriva bokrecension på torsdag..

Därefter gick vi till cafeterian o jag köpte kycklingmacka innan vi fortsatte bort mot historia lektionen..

Hade nån fredssak först som var tråååkig! Sen kolla vi en tråkig film o prata lite innan vi fick sluta.

Sprang till bussen och åkte ner på stan, bytte tid hos optikern och gick sen till friskis o svettis för att träna. Skönt att göra av med lite spring i benen o annan energi. Dessutom är det skönt efteråt!

Blev upphämtad av älsklingen och vi åkte till pappas jobb. Åkte sen och handlade, då passade jag på att köpa både hårfärg o ny plattång. Plattången får ett eget inlägg.

Nu ska jag iaf lägga i färgen i håret och hoppas på det bästa.


Färgen jag ska använda - Mörk Rödbrun :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback