Tisdag - Träning och handling...

Dagen började tidigt för bussen gick redan 08.10.. Väl på skolan letade jag rätt på estetiskverksamhets rummet som jag skulle va i. Hittade till slut iaf, fick börja med att göra en bildmapp.

Efter esv tog jag bussen till stan för att gå och träna på friskis, blev 50 min idag för att jag skulle hinna tillbaka till skolan i tid. Körde lite mer benträning idag, för att variera lite. Men nu blir det 2 dagars vila från träningen och så kör jag igen på fredag :)

Efter träningen var det Svenska lektion och sen Historia. Sen var det bara ta bussen till stan igen där jag väntade på pappa.. Körde till stadium och fixade träningsväska (Har fått använda kasse idag..), och sen åkte vi till Maxi för att handla mat. Gick bra att köra idag iaf :)

Väl hemma blev det att börja med maten, gjorde dolmio-köttfärsås med pasta. Gott!!

Nu ikväll har jag gått igenom läxa inför imorrn och kollat på ett avsnitt från en serie, har även hunnit med att slå igång 2 maskiner tvätt!

Imorrn blir det långdag i skolan, slutar först 16.30.. Ska även vara debatt i matsalen inför valet under dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback