Torsdag - Långskoldag med matteprov..

Dagen började redan 06.30 för min del. Kände mig som en zombie när jag klev ur sängen. Men som tur var vaknade jag till och hann med att packa allt jag skulle ha med och komma med bussen.

Väl på skolan gick jag och Diana först till stället vi brukar ha Historia på, men vi var tidiga så ingen hade kommit. Men sen kom en i vår klass som sa att vi skulle vara på loftet så gick dit bort, men ingen va där. Gick till tv-skärmen för o kolla om det stog något på den och då kom vår lärare + kandidaterna. Gick dit vi skulle vara från början, sen så skulle vi inte va där men va där endå. Jätte konstigt och ett j*vla springande, inte så kul på morgonen när man redan är trött..

Efter den lektionen samt Klassråd åt vi lunch, eller ja lite ris med sås o lite torra flingor är väl inte direkt lunch.. Men iaf, sen så skrev jag och diana vår projektskiss och maila till han som är ansvarig. Sen var det dags för svenska lektion.

På svenskan satt vi med datorerna och skrev uppsats/analys på boken vi läst. Gick rätt bra för min del och kändes som jag fick med allt det nödvändiga.

Sen var det då låång håltimme, då hjälpte Diana mig att lösa ett mattetal som jag inte fattat vilket var till stor hjälp :) Sen var det då matteprovet man tänkt o fasat för heeela dagen. Men de gick super skrev på allt utom sista som jag inte orkade skriva för den va rätt komplicerad. Så lär få G iaf.

Har haft tacomys med älsklingen nu ikväll, vet att det bara är torsdag men who cares?

Ska väl se serie avsnitt och läsa lite inför sam. provet nu. Imorrn är det prov, syndundersökning, lektioner och studentmösse provning som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback