Torsdag - Pluggande....

Dagen började hyfsat bra var inte alltför trött idag iaf... Gjorde mig klar och skulle ta skolbussen, dock kom en annan före och jag trodde nästan att min inte skulle komma.. Men den kom iaf o jag kom fram till skolan i god tid.

Gicv till historia där vi gjorde arbetet som jag faktiskt blev klar med, sen klassråd.. Efter det var det lunch, självklart var det äckliga färsbiffar igen (har de inget annat att byta till på skolabn eller?). Efter lunchen var det lite hål så då blev det läsa i bok o påbörja boklogg. Har nog kommit halvvägs med bokloggen och lär göra klar den imorrn.

Sen var det dags för svenska där vi gick igenom lite småsaker, efter det en liten rast och sen engelska b för min del. Gick bra o fick en heldel gjort =) Bara en liten uppgift kvar som jag tänkte göra imorgon med.

Efter det var det lite rast så bev bibblan en stund innan matte b lektionen började. Var med på genomgången och körde sen hem. Fick köra väldigt "själv" då pappa pratade i telen 99% av tiden. Men det gick bra iaf!

Väl hemma var det bara att sätta sig med matten. Har gjort 45 uppgifter nu ikväll så nu är jag i fas med planeringen. Ska antagligen försöka köra lite mer matte till veckan innan nästa lektion så jag ligger lite före istället.

Som ni ser har det varit en heldel pluggande under dagen, men skönt att få undan så mycket som möjligt på en gång, så kan man slappa sen =)

Sak väl kolla lite på datorn nu och sen sova. Imorrn är det hyfsat kort dag och sen städning hos J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback