Torsdag - Sjukling

Det var riktigt hårt att kliva upp imorse, hade hostat och snuvat och haft ont i halsen halva natten =( Dessutom när jag väl sov drömde jag massor av konstiga saker som gjirde att jag vaknade igen...

Kom iallafall iväg med bussen till skolan och ja vad ska man säga vädret verkade inte vara på sin bästa sida idag. Regn, sol, regn, regn, uppehåll, sol o regn....

Klarade de första lektionerna trots att det var jobbigt såklart! Men efter sbenskan var jag riktigt trött då huvudet kändes ännu tyngre och jag kände att jag verkligen inte kunde tänka.. Var bara till att härda ut ca 2 timmar tills nästa lektion o så gå på den.. Därefetr väntade jag på pappa som tog lååååååång tid på sig, fick syn på Anton som jag inte sett under dagen så hojtade till åt honom o så satt jag o pratade med honom en stund tills pappa kom =) Snällt att sitta ute i kylan med mig trots att han kunde gått hem..

Väl hemma blev det ner till affären o köpa: Alvedon, fisherman´s friend samt isglass. Hoppas nu på ett snabbt tillfrisknande. Vill verkligen inte vara sjuk, så tråkigt + att man missar i skolan = inte bra!

Hoppas iaf man kan gå imorgon, 3 lektioner och skolval sen är det bara hem; mysa och vila hela kvällen och resten av helgen!!

Nu ska jag sova, Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback