Fredag - Helg nu då..

Så var det helg men mår super dåligt fortfarande. Sov max 2h i natt.. Låg o fick panik för att tiden gick för långsamt, sen vid 6 tiden gick robin o fixa lite saft till mig då jag var super torr i munnen... Gick sen upp o gjorde inte så mycket innan jag gjorde mig redo för att åka till skolan. Tog bilen dit, skönt o slippa smittohärden på bussen..

Hade en lektion sen var det bara o åka hem, mådde allt för dåligt. Blev ett varmtbad hemma som inte hjälpte :( Var blå-lila om naglarna när jag klev upp..

Sen har jag legat i soffan hela eftermiddagen och kvällen, åt ½ macka till middag då jag inte var sugen på något alls. Blivit mycket glass o saft idag för att klara mig..

Sen prata Robin med hans syster via msn.. Ska snart lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback