Onsdag - Hyfsat lugndag..

Blev en rätt lugn dag för min del idag. Lite sovmorgon först och sen ett par lektioner, åkte sen till Gränby Centrum och kollade runt samt köpte en alla <3-ans dag present till Robin :)

Hittade en fin klänning på h&m som jag dock inte köpte då jag ville åka hem och fundera på saken, men åker nog och köper den imorrn :)

Ikväll har vi ätit kycklingsallad och sen kollat på 2½ men :) Så himla roligt! Ska sova i god tid är det tänkt så man orkar med morgondagen. 2 lektioner imorrn iaf, skönt att halva skolveckan är gjord.. Inte ens 1½ vecka tills det är lov och jag åker med Robin till Alingsås.. Ska bli skönt att komma iväg lite o sen att det blir shopping på Ullared är en stoor bonus :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback