Söndag - Det lovet..

Det var det lovet :( Vill verkligen inte tillbaka till skolan, känner inte att jag har någon ork alls.. Tar gärna en vecka lov extra. Ska försöka avsluta en skoluppgift o lägga mig i tid. Har en känsla av att kommande veckor i skolan kommer ta på krafterna endel.. Nästa gång det är lov är påsklovet  v.15! Känns som en evighet dit, tur det iaf skulle vara studiedag på onsdag.

Igår var det lugnt på förmiddagen, gjorde semlor av mina hembakta slätabullar. Alla tyckte de var goda så de e ju gott betyg. Sen blev det mer vila o så på kvällen åkte vi till pappas tjejs syster med familj och åt mat o så. Blev bjudna på god mat o såg melodifestivalen.. Vad ska man säga? Tycker inte att det har varit någon höjdare i år direkt..

Kom hem sent o kom på att jag skulle ta magbild så det gjordes, gick ju in i v.26 igår :D Snart v.30 o då är det "bara" 10 veckor kvar. Ett helt sommarlov ju.. Aja får hoppas att tiden flyter på rätt snabbt så vi snart är där!

Idag sov jag en stund på morgonen o vaknade hyfsat utvilad. Sen har det bara blivit att slappa. Tog nu i eftermiddag en ansiktsmask och ett varmt bad samt fixade naglarna med lite nytt lack. Skönt att fixa sig lite.

I veckan är det då skola som gäller, sen fyller ju pappa 50! Dock blir det bara fika på kvällen den dagen o så får han presenten på den "stora" festen när han får andra presenter.

Nu ska jag avsluta här, hoppas alla hade en bra helg iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback