Torsdag - Lite shopping :)

Dagen började tidigt, gjorde mig klar och åkte till skolan. Hade en dö tråkig historie lektion till att börja med, trodde aldrig att den skulle ta slut! Sen var det att skriva ut lite saker på biblioteket innan vi gick till matsalen. Var fisk idag så då blev det fil med flingor för min del.

Gjorde sen projektarbete i typ 2 timmar med Diana, fick en trevlig överraskning. Har tydligen längre tid på oss nu! Ska dela ut en enkät snart, så då blir det ett par timmar där iaf.

Sen var det dags för svenska lektion som snegla sig fram i vanlig ordning. Blev sen en sväng till Gränby där jag köpte långklänning, pyjamas till Melvin och ett läppglans på H&M, sen åkte jag hem. Kommer ett inlägg med bilder på det!

Har nyss ätit Nuggets med pommes o sås o nu ska jag bara vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback